~ Hööks 10% rabatt på HELA sortimentet

Hej alla blogg läsare. Efter som att jag inte åkte till stallet idag passade jag på att ta mig till hööks för att kolla om jag kunde hitta något !
Och det gjorde jag också. Blev en ny fin grimma, ett grimskaft, en gummiskrapa och ett par vantar.
Och vantarna var något jag verkligen behöve efter som att jag ramlar av i galopp, Svea trampar på handen och vanten rivs upp..  Imorgon ska jag försöka jobba en stund i skogen, men med tanke på att jag måste rida barbacka då hennes nya sadel inte var stoppad på ena sidan och hennes gammla får hon ont i ryggen av, OCH att jag är vääldigt rädd, då hon är rätt snubblig.. Men iallafall 10 minuter en kvart så ska jag göra det.
Jag ska se om jag kan ta lite bilder och så imorgon, bland annat på hennes hov som och har en spricka i. Så kan jag sedan försöka ta ett kort på hoven i veckan för att se hur det förbättras.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0